Ben can hastanesine gidiyorum irfan hocaya. Dr biraz fazla yoğun ama yine de dikkatli ve sıcak kanlı birisi. İnsanı germiyor. Muayene 215 lira bize doğum ücreti 4750 demişlerdi ama Ocak zammı ile ne olur bilmiyorum. Tahlillerden ücret alınıyor fakat fiyatları hem çok yüksek değil hem de doktorum sağlık ocağında yaptırıp bana whatsaptan atabilirsin diyor. Bu zamana kadar 2li tarama ile acil bir durumda gittiğimde hastanede tahlil verdim.