Arkadaşlar şükür 9 ay kusmam dışında güzel bir gebelik geçirdim. 39. Haftada kızımın odasını ve eşyalarını hazırladım :) haftalık kontrollerimde sancım sıfırdı. Son zamanlarımda sürekli yürüyüşler yaptım, danslar ettim, eşimle birliteliklerimi çoğalttım anam her şeyi yaptım da yaptım yook. Sancının s si yoktu. 39+5 te kızım 3.800 dü doktorum dedi bide aşağıdan muayene edicem. Baktı ve dediki açıklık sıfır. Çatı denilen kemik baklava dilimi gibi olur ama senin üst tarafı oval. Bebeğin de iri. Üstelik sancın gelmiyor bazen 1 kg aldığı oluyordu kızımın. Bu arada doktor aile dostumuz, babamın samimi arkadaşı. Ben seni riske atamam. Normal doğumu ne kadar istediğini biliyorum ama senin durumun için riskli dedi. Bebek oraya yerleştikten sonra orda bırakmayız elbette bir şekilde çıkacak ama senin istediğin normal doğum konforunu yaşayamayacaksın üstelik ultrason ileri yada geri gösterebiliyor bazen, bebek sandığımızdan ileriyle kilosu anmak istemiyorum allah korusun kötü şeyler olabilir. Ama illa normal doğum istiyorsan başka dr gidebilirsin dedi. Bu arada ben geçen sene safra kesesinden ameliyat olmuştum. 2 ay sonrada 1,5 aylıkken kızımı öğrenmiştim. Onunla iyileşebildiğim kadar iyileştim yani ve ameliyat korkum vardı aşşırı. Sonra tamam dedim erkek kardeşimden biliyorum çünkü iri bebek olduğu için anneminde çatısı dar olunca doğumda kardeşimin kolunu 3 yerden çıkartmışlar ve hiçbir şey söylememişler. Sonra doktorumla konuştuk nasılsa sezaryen olacak belli ama gününde olsun kendi gelsin dedik öyle öyle ben hep muayenelere gittim ama tabi sıfır sancı diyorum ya yok. Yürüyüş yaparken her an aşağıdan birşeyler gelecek gibi oluyordu bi baskı vardı ama olmuyordu. Kafası yerleşememiş bi türlü kanala. Sonra 41+2 de muayeneye gittik. Doktorum baktı ve artık zamanı dolmuş daha fazla bekleyemeyiz dedi. Hastaneyi kendisi aradı. Benden torpilli hasta gönderiyorum size en güzel odayı ayarlayın ona dedi. Yarın sabah 11 de ameliyathaneyi hazırlayın dedi. Bizde sevindik gülüştük eve gittik. Camlarımı silmemiştim onları sildim. 12 den sonra bir şey yemek yok dedi doktorum bende yatmadan kiraz yedim ve uyudum. Ama inanın hamileliğim boyunca en uyuyamadığım geceydi sabah olmak bitmedi. En sonunda hazırlandık bindik arabamıza. Uzun süre kullanamıcam nasılsa dedim ben sürdüm şarkılar müzikler kopa kopa gittik. Yatışım yapıldı. Doktorum geldi hadi artık dedi. İnmeden son kez tuvalete gidicem diye tutturdum. Hayır dediler sonda takıcaz hayatta olmaz ben gidicem tuvalete ne takarsanız takın dedim 🤣 tuvalete gittim ve nişanım gelmişti. Öyle girdim ameliyata. Belimden uyuşturulurken anestezi uzmanı çok zorladı beni. Bacağımda bi sıcaklık hissettim ve hemen yatırdılar beni. Çıkartıcam ben dedim öğürme hissi geliyor ama belden aşağımı hissetmediğim için tuhaf hissediyordum. Ben muhallebi gibi jöle gibi diyorum. Cidden öyle hissediyordum. Doğurmadan son kez çıkardım. :) acı vs bişe yoktu ellemeleri de öyle çok hissetmedim en son bastırdılar onu hissettim ve bi hafiflik oldu içimde arkasından da bir ağlama sesi. Bu arada doktorum ben resimlerini çekicem senin merak etme hiç korkmıcaksın dedi. Gerçekten de öyle oldu. Karnımdan çıkma anları bile vardı 😄 ah sonra hemen kızımı yanıma getirdiler sakinleşti biraz ve hemen arkama götürdüler giydirdiler kg vs baktılar. 12.06 geçiyordu doğdu. Bembeyazdı doğduğunda saçları açık kumral bal gibi şişik dudaklar. 3840 kg doğdu. 24 haziran perşembe günü. Ona kavuşmak görmek harikaydı. Sonra üşümesin diye hemen yukarı götürdüler babasıyla ten tene temas yaptırmışlar. Benim ameliyatım biraz uzun sürdü çünkü kiraz yemiştim ve kiraz kan sulandırırmış. 🤣 doktorum ne kadar yedin dedi 1 tabak dedim ben bilmez miyim senin bir tabağını dedi. 🤣 aklınızda bulunsun kiraz karpuz yenilmezmiş 😄🙈. Doğum başladıktan bitene kadar teyzeme ve güzeller güzeli arkadaşım hilale çok dua ettim. Rabbim hayırla en kısa zamanda onlara da nasip etsin diye. Okuyanlarda amin derse güzel olur. Rabbim herkese hayırlı evlatlar hayırlı doğumlar nasip etsin. Bu arada doktorum bursada Yalçın güreldi. Hastaları var mı burda bilmiyorum. Ama on numaradır kendisi. Hem doktorluğu hem insanlığı. Böyle arkadaşlar uzun oldu kusura bakmayın. Hepinizi öpüyorum iyi geceler 💙