RumeysaNur34 Kızlar 34 haftada bebişlerin kilosu nasıldı birde sezaryan olacaklar tahmini gün aldınız mı biz bugün kontrolde gün kararlaştırdık eğer bir sürpriz yapmazsa kızım😅 nst De sancım çıktı iki hafta sonra tekrar gidiyorum kontrole 😇
Hanife_ RumeysaNur34 34 oldum bugün kontrolde 2900 grdı kızım keşke bna da gün verseler şekerden dolayı haftada iki ketey gidiyorum kontrole yollarda dogurcak gibi hissediyorum
MelekAlyaM RumeysaNur34 33. Haftada 2.200 gr 47 cmdı. Sezeryan günümüde aldım şükür 02.02.2022 38+2 de gelıcek kızım ıns🤲🏻🤲🏻🧿
Yagmurdgdgn13 RumeysaNur34 34 +5 de 2500 dü. Su an 35+1 iz doktor 2 hafta sonra bi daha gel gün verecem dedi. 38. Haftada sezaryen olacam Allah ın izniyle
Hanife_ RumeysaNur34 yok canım ikinci sezaryenim olcak inşallah ama tarih konuşulmuyor hiç şuan bişe demiyor Dr
RumeysaNur34 Hanife_ normalde artık bir tarih için konuşmak gerek ama belki doktorun bekliyordur canım
Melekarzu Ben de 33.haftaya bugün girdim kızlar. 35+4 te randevum uz var bakalım Dr kg için ne dicek ve benim.ilk bebeğim. Sezeryan mi normal doğum mu hala ikilemdeyim açıkçası ikisinden de korkuyorum. 😂😂😂
RumeysaNur34 Melekarzu korkma canım öyle de böyle de doğacak bu bebeler sonuçta sağlıkla kavuşun inşallah 😅😅🥰