Nisan4523 teşekkür ederim. Bir şey daha sormak istiyorum. Çalışamaz raporu almak gerekiyor mu? Yoksa yalnızca çalışmak istiyorsak mi rapor almak gerekiyor? Bir arkadasimla konuştum, o da devlet memuru, 24. haftada idari izne ayrıldı. Sonrasında herhangi bir bildirimde bulunmamış. Çalışmak isteseydim rapor almam gerekirdi, çalışmak istemediğim için gerek olmadı dedi.