Battaniyeli Kızlar dün yani perşembe günü yumurtam toplandı.pazartesi transfer yapılacağını söylediler.toplandigi gün sıfır kabul ediliyormuş öyle dedi hemşire yada doktor bilmiyorum çıkarken sordum.simdi pazartesi 4. Gün mü 5. Gün mü embriyosu oluyor
K_k1905 Battaniyeli 4.gün aslın da çok da önemli değil yumurtanın evresi o anki durumu daha önemli. Herşey gönlünüzce olsun 🙏