melisamother
Merhaba bebegin kafası asagıdaymıs 24 hafta olduk tabi ben okuduklarından etkilenip korktum ama rahim ağzı uzunluğumu 52 mm ölçmüştü en son doktorum alttab çok iyi demişti , ama geçen agrım oldu doktora gittim karnımdan ölçüm yaptı 38 mm dedim neden fark etti alttan ölçüm ile üstten ölçmek farkeder dedi bende korkuyorum erken falan gelmesin , kendi kendime evham yapıyorum varmı aynı durumu yasayan