Elif291021 Selamün aleyküm kızlar 13+4 haftalık hamileyim Gebelik sürecinde herhangi bi sıkıntım yok ama bu aralar bel ve mide ağrısı çok fazla aranızda yaşayan var mı ne iyi gelir
Suzan-mustafa55 Elif291021 17ci haftaya kadar nefes alamadım bel ağrısından şükür 27deyiz yok ama migde atışı geçmiyor karnın büyüdükçe şıddeti artıyor malesef
_Lavinya Elif291021 Bende de var başından beri. Bugün bulaşık makinesine tablet koyamadim resmen. Ama bazen de hiç agrimiyor 😅 anlamadım ki. Gecmis olsun size ❣️
Elif291021 Suzan-mustafa55 Doktora gittim korktum çok şükür korktuğum bişey değilmiş ama ağrısı çok fena yapıyor inşallah geçer
Suzan-mustafa55 Elif291021 18 haftaya geçer kuzu eğer kendini yormuyorsan ben nefes alamazdım çok şükür geçti hala çalışıyorum 28 haftadayız