miray58 canım bende korkardım emzirmekten ama emzirmeye başlayınca o kadar hoşuna gidevek ki. Minicik ağzıyla cuk cuk emmesi 😍😍 rabbim inşallah yaşatır bu duyguyu bol bol sütün olur ♥️ Emzirmek o kadar güzel bir duygu ki. Hamileyim diye bebeğimi sütten kesmek zorunda kalmıştım 8 aylıkken. 2 hafta boyunca ağlamıştım depresyona girmiştim :,(