Hanımlar gene post açmak zorunda kaldım.2 gündür pembe kahverengi akıntım var.5+5 gebeyim düşük yapmaktan korkuyorum bi başka doktora da gideyim diyorum ama malesef hangi doktor iyidir bilemiyorum.bilwnler memnun kalanlar öneride bulunurs bana ve bi çok kişiye faydası olabilir.şimdiden teşekkürler