Merhaba güzel anneler, oğluşumla kavuşma hikayemizi sizlerle de paylaşmak istedim. Çarşamba günü akşam üzeri hafif ve ara ara sancım olmaya başladı ama nişan su falan yok bu arada 40+2deydim o akşam arkadaşa gittim oturduk falan orda da 1 2 kez ara ara ağrım oldu eve gelince eşim kızımızı uyuturken 11 12 gibi daha artmaya başladı sancılarım 15 dk 10 dk ama düzensiz kayınvalidemi çağırdık ne olur ne olmaz diye saat 2 de iyice sıklaştı ve düzenli olmaya başladı sancım sıcak duşa girdim çıktım dedim bi gidelim bakalım ne durumda 2.30da hastaneye girdim direkt açılmama baktı sancıma baktı yatışım yapıldı eşimden valizi istediler doğumhaneye geçtik suyumu patlattılar benim sancı tavan yapıyor ıkındım birkaç yok gelmiyor sonra biraz desteklediler biraz ıkınma derken 3.30da oğlum doğdu her şey 1 saatte oldu resmen hastaneye gittiğimde 6 cmmiş açıklık şok oldum ama 1 saatte kavuştuk 30 aralıkta 40+3 olmuşken geldi minnoşum darısı bekleyenlerin başına Allah herkesi tek avazda kurtarsın inşallah 🥰🥰