Melikeince Kızlar doğuma iki ayım kaldı🌺 yüz üstü yatığımda karnıma baktığım zaman karnımın üst kısmının tam ortası sivirileşiyor sizce neden olabilir yada yaşayan varmı? 🐻
Sutlac09 Melikeince brbek sıkışıyor olabilir nasıl yüz üstü yatarsınız şaka mı bu hemde 2 ay kalmışken yazık çocuğa içinde ezilir ya😬
Zambak55 Melikeince canım en doğrusu sol tarafa yatmak sırt üstü yatma sağ ya da sol mümkünse sol dikkat et
Melikeince Sutlac09 pardon kusura bakmayın yanlış yazmışım eşim lafa çok tutuyordu o arada sırt üstü olucak yüz üstü yatamam zaten 🙅♀️🤣
Sutlac09 Melikeince hahahha bi an şok oldum ya 2 ay kalmışsaa sırt üstünde yatmak sakıncalı yanlarınıza yatın yatabildğinizce
Gamze96 Melikeince benmde öyle sırt üstü yatarken kendimi aynada gördüm göbeğim sivriliyor doktora söyledim poposu p dedi 😂😂
Serapcemre Gamze96 haha aynısı benm olurdu bu kdr yüksek değildi detaylı usg de farketmiştm hafif dogruldum baktm bebiş belli:)
Gamze96 Melikeince evet ilkten bende korktum kafası zannettim sonra popoymuş pazartesi kavuşucaz oğluşumuza inşallah 🥰