asilannesii Öncelikle herkese mutlu yıllar☺️ Kızlar ben çatlatma iğnesi olalı 17 gün oldu. Öncesinde klomen kullandım. Ancak hala adet olmadım. Kaset testler negatif cıkıyor. Sizce gebelik çıkar mı bundan sonra? Acaba var da idrarda mı belli olmuyor?
Rahime_47 asilannesii kist yapiyormu bilmiyorum ama bendd klomen ve igneyle hamile kaldim. Igneden 14 gün sonra pozitif oldu testler. Adete 3 gün kala yani