ymr İkiz kız bebeklerim olucak. Daha doğmadan korkuyorum. Doğduklarında bişey olursa kötülüklerden herşeyden ya koruyamazsam diye. Düşünüp düşünüp ağlayasım geliyor😔
deletedmom205 ymr bende ikiz gebeyim bende aynı şeyleri düşünüyorum ama fazla dert etmeye gerek yok..
Gezginmuallime Her şeyden koruyamayız tabiki Allah korur .şu an sağlıklı doğurmayı düşünelim bence Benim de 2 kızım olucak 😍