iscansedaomer Hamileyim 6. Haftadayım ama belim çok çok ağrıyor yürüyemiyorum o derece bi ağrı bunun için ne yapıyorsunuz veya ne ilaç kullanıyorsunuz ? Lütfen acil
Tubatuba25 iscansedaomer Belinizde daha önceden fıtık varmı varsa şayet ondan bu ağrı ona yapılacak birşey yok dinlenmek dışında
Aysegul9371 iscansedaomer bence normal çünkü bende yaşadım agladigimi biliyorum hiç bir ilaçta kullanmadım
gamzeyalcin iscansedaomer belki acı eşiğin düşük olduğunu için bu kadar ağrı hissediyorsun canım bende 6.haftamdayim doktorum mümkün olduğu kadar ağrı kesici alma dedi parol bile benimde ağrım oluyor
ipekveannesi iscansedaomer 12 haftalık olmak üzereyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri belim ve bacağım ağrıyor. Hele birde temizlik yapayım o gece uyuyamıyorum ağrıdan
Gml34 6.hafta için biraz erken gibi bu ağrılar..Hamilelik dışından kaynaklanan bir sebep olabilir?Daha çok ilerleyen haftalarda oluyo bel ağrısı,kramplar vs onun içinde magnezyum kullanılıyo…Geçmiş olsun..
iscansedaomer Gml34 doktora henüz sormadım ama evi süpürdüm bugün böyle eğilince genelde oluyor sıcak duş alınca geçiyor
iscansedaomer Melekeroglu hayır geçtiğim hafta bitmişti adet tarihim ama çok ayakta kalmam ve evi süpürdüğümde oluyor
iscansedaomer Tu_57 ilk hamileliğim evlendiğimden beri bel ağrım başladı inanılmaz bi ağrı kilitleniyorum resmen
Melekeroglu iscansedaomer bel ağrısı sadece çocuğun ağrısından olmuyor hormonların yükselişinden de oluyor bir kaç gün içinde azalmazsa gidersin doktora
iscansedaomer BusraEfendioglu ben de söylicem doktoruma bakalım ne diyecek genelde magnezyum veriyormuş ama bakalım ne diyecek
ipekveannesi iscansedaomer söyledim normaldir dedi herhangi birşey vermedi. Ama ilk hamileliğimde magnezyum eksikliğinden olur demişti
Hatice_32 iscansedaomer 2nci hamileligim şuan 32 haftamdayim ilk zamandan beri çekiyorum bel ağrısı kasik agrisi çok ayakta kaldığım zaman oluyorum sanki ağrıdan bende önce bel fıtığı dan suphelendim doktoruma soyledim magnezyuma başlattı sonra hafifledi ama hala devam ediyor her muayenede söylediğim kontrol ediyor normal diyor bu agrilar bazıların erken baslayabiliyormus böyle agrilar ilk cocugumda 9 ayda başlamıştı