Bende 36+3 üm yeni hazırlamaya başladım.
Henüz tam çantaya bile koymadım kenarda duruyor.
Bebek için
2 takım koydum eldivenli şapkalı vs
10 tane bebek bezi koydum önce 5 koymuştum o kadarda abartmayayım dedim.
3 tane ağız bezi
Biraz alt silmek için pamuk
1 kundak
1 ince 1 kalın battaniye
3 zıbın
Emzik
Anne için
1 pijama takımı (zaten ferace giyiyorum içimede pijama giyip gitmiştim ilk doğumdada)
2 alt ve üst iç çamaşır takımı
Hasta bezi almadım zaten hastaneden veriyorlar onun yerine gece için olan uzun pedlerden koydum.
Sanırım bide yanıma hurma kuru kayısı incir vs alırım
Ve bunları sırt çantasına koydum ayrı bölümlere şimdilik böyle bişeyler ekler çıkartır mıyım bilmiyorum