Mineoksuz 37 haftalık olup şiddetli kasık ve bel ağrım var dün doktoruma muayene oldum nst de ağrım çıkmadı endişelendi dinlen bol bol dedi. Bugünde ağrım hafif ti ama şiddetlendi şimdi nst de de çıkmıyor bu gaz ağrısı olabilir mi ya bebeğim makat geliş bu arada 😔 başına böyle birşey gelen var mı?
MehtapKB Mineoksuz geçen hafta benimki de makat gelişti,ayakları çok baskı yapıyormuş ,ben de oturamıyodum ağrıdan,muhtemelen bebeğin pozisyonundan kaynaklanıyordur, uzanmaya gayret et ve idrarın az da gelse tuvalete sık sık çık
KemalFatosPolat Mineoksuz canım bende düğün hastaneye gittim belimden karnıma şiddetli ağrı geldi dr yoktu hemşire baktı açılman biraz war dedi ilaç verdi duşu su doldur içine otur dedi şuanda yine sancım oluyo
Mineoksuz MehtapKB bİzimki hep makat geliş kaldı gün aldık mecbur ama şiddetlenince korkmaya başladım doktorum da makat geliş ihmal etme ağrılarını diyince 😔 bulantım da var biraz
Mineoksuz KemalFatosPolat bende öyle yapayım 🙏🏻 Açıklamam Yok çok şükür bende dün kontrole gittim ama bugün daha şiddetli
Ellaa Benim bebegim 32.ci haftada dogum pozisyonu aldi Fakat benimde iki gundur belimden baslayip karnima yayilan adet agrisina benzeyen sancilarim oluyor ara ara 36+2'yim Ama nst cok guzel cikmisti benim Aciklik muaynesi yaptirmadim suan 28. Haftada bir cm acikligim vardi Belki yine olmustur
Mineoksuz Ellaa aynen ağrı oluyor ama nst de çıkmıyor erken zamanda çok şükür ağrı çıkmıyor diyordum ama şimdi Doğum zamanı gelince ağrı niye nst de çıkmıyor diyorum 😌