Bugün çook az hareket etti hatta hiç denecek kadar dün de öyleydi gerçi bugün kadar değil bi önce ki gün daha iyiydi hareketleri bende bir saattir babasıyla göbişe dokuna dokunaa küçük dokunuşlarla iki paket çikolata yiyerek ve benım ağlamam sonucunda sonunda bi tekmesini yedik başardık 😚😚 uyuyodu sanırım ama anan pinpirikli kızım nabıyım sizde de durumlar böyle mi ? 23 haftalığım bu arada