Sedanurcini0101 Kizlar lansinoh göğüs ucu çıkarıcı kulanan var mi hic memnun kalan veya baska marka göğüs ucu çıkarıcı kullanip etkisi olan bebeğini kolay emziren var mi öneride bulunabilir misiniz
Azrosum Sedanurcini0101 Canım slikon göğüs ucu var yara olduğu zaman bebek biberona alışıp göğüsü tutmadığı zaman da kullanılıyor. Arkadaşım gogus ucu olmadigi icin onunla emzirmişti
Zeynosunannesii Sedanurcini0101 ya ben onu almıştım ama hiç kullanamadim zaten yara bere içindeydi açıkçası bide onun acısına dayanamadım ben silikon meme ucuyla emzirdim
Aselinkooo Sedanurcini0101 göğüs ucu çıkarmak için şırınga yöntemini deneyin derim. Bahsettiğiniz şeyi kullanmadım hiç. Sağlık ocağında şırınga tavsiye etti gösterdi bende öyle yaptım çıktı. YouTube de var Bi bakın isterseniz 🤗
Sedanurcini0101 Azrosum Benim de gogus ucum yok canim ilk bebeğimi 3 ay gogus ucuyla emzirdim cok zor oldu yıka tak tuttur yani emzirmesi zor oldu lansinohun gogus ucu cikaricisini duydum bu apartla göğüs ucunu çıkarıp direk gogus ucunu bebege veriyosun silikon uc bana hic kullanışlı gelmedi sutumu azalatti
Azrosum Sedanurcini0101 Dogru canim bebegin dudağı memeye değerse sut uretimi artar diyorlar o yüzden azalmıştır senin söyledigin daha guzelmis
Zeynosunannesii Yaa ben göğsüm ne zmn toparlandı iki aya yakın silikon UCLA emzirdim hiç emzirememekten iyidir yani millet işte laf söyledi ona alıştı şöyle böyle valla çıkardım iyileşince direk tuttu memeyide emecek cocuk ne yapsan emiyo bence
Sedanurcini0101 Zeynosunannesii Tabiki iyi bende 3 ay emzirdim ama sutumu cok azalatti sürekli yıkamak takmak arada kayiyordu zordu yani
Zeynosunannesii Emzirdikce uç çıkar kismida hikayeymis onuda görmüş oldum iki yıl emzirdim memeden kestim geri ucu gitti şuan ikinciye hamileyim uç yok hiç aynı seyler beni bulacak diye çok korkuyorum
Sedanurcini0101 Zeynosunannesii aynen öyle canım geri eski haline donuyor cok zor bi surec ikinciye hamileyim ve yine aynu şeyleri yasayacagimj düşünmek benj strese sokuyor herkes gibi açıp kolayca emzirmek istiyor insan ama işte. .
Zeynosunannesii Göğüs ucu hassaslasiyo ya ilk zamanlar bide o lansinoh acıtıyor ben dayanamadım yapamadim
Zeynosunannesii Sedanurcini0101 evet çok değişik bı acı gerçekten kanaya kanaya bı ara çocuk ememedi mastıt oldum hastanede sagmaya gittim biberonun yarısi kan olmuştu sonra süt geldi hiç unutmuyorum emzirirken ağzıma bişey alır isirirdim açısından yoksa emziremiyodum ki canım hiç tatlı bı inssn değilimdir ama Allah kimsenin kini o kadar yara yapmasın yinede pes etmedim mamasiz büyüttüm bakalım ikinci ne olacak
Zeynosunannesii Sedanurcini0101 evet kayma oluyo tabi sonuçta bi aparat yani gönül ister ki düz emzirelim ama olmayınca olmuyo 😀aventinki daha güzel sariyo göğsü ben onu kullandım
Zeynosunannesii Sedanurcini0101 dogrusun bide onu sürekli kabına koy yere düşse kaynat ayy yine aynı stresler bzii bekliyo sanırım 😁
Sedanurcini0101 Zeynosunannesii Gogus ucu yarasına en iyi gelen ayva çekirdeği jeli ve orjinal vazelin canım yara olmaya başladı an sürmeye başlıyorsun her emzirme sonrasi suruyordum hic yara olmadı yara olmadan kurtardım ben ama kolay ve zahmetsiz emzirmenin yollarinu ariyorum ilk bebeğimi emzirmek tam bi iskanceydi
Sedanurcini0101 Zeynosunannesii Hatirlatma canim nolur inan yika kaynat tak kaysin geri tak tuttur offf