Deniz8181 Nursel1313 18+0 dayim korkma hepimiz gectik o agrilardan kese yerlesiyor onun icin oluyor kanaman olmadigi surece sikinti yok canim saglicakla kucagina al insallah
gulsah_12 Nursel1313 benimde öyle ya bende 5 +1 benmde leke görüyorum bende üç ay oldu kürtaj olalı çok korkuyroım Allah hakkımızda hayırlsıını nasip etsin inşallah 🤲🏻
merakliblog Nursel1313 hem kasık ağrısı hem bel ağrısı normal sanki adet olacakmışsın gibi oluyor sonra geçiyor ama 8.haftadan sonra. Kanama olmadığı sürece endişelenme
Clby3_ Benimde vardı doktorumada söyledim bu haftalarda olur dedi.kanamayla beraber kasık ağrısı olursa o zaman sıkıntı yaşarız dedi.Şuan 7+2 deyim arada oluyo çok hafif oda geçer inşallah 🤲
Nursel1313 gulsah_12 ben leke gormuyom sadece kasik agrim ve bel agrim cok oluyo onadan korkuyom bide dusuk yaptim cok korkuyom bide kansizligimda var
Ayyysss Canım benimde arada bel ve kasık ağrım oluyor böyle ufak ufak sanırım yerleşiyor bebek 5+4 olduk bu arada