Ebesak mintirik 28 olduk hala geçmedi🥲 cinsiyeti de erkek bu arada kızda oluyor falanlar doğru değil bence. Hormon değişimine bağlı diye düşünüyorum
Asyaveannesi36 mintirik cinsiyetle değil hormonal fazlalıktan oluyor bu durum benim ki kız ama cildim parladı ilk bir iki çıkmıştı sadece
nurunhayali mintirik cinsiyetle alakalı değilmiş kuzum doktoruma sordum progesteron hormonu fazlalığından kaynaklanıyormuş doğumdan sonra geçer dedi. Benimde sırtım boynum sivilce doldu kendimi kötü hissediyorum artık🤦🏻♀️
mintirik Zynp44 maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏 kız bebekte olur diyorlar ama o kadar şey diyorlar ki hangisine inannayım bilemedim😂
Zynp44 mintirik valla ama benim sivilce ve aşırı mide bulantısı kıza benziyodu gerisi bütün hepsi erkek belirtisiydi kız olacak hayırlısıyla 🙏 amin cümlemiz inşallah
mintirik Firatlar oynadığınız için mi kaldı acaba inşallah doğumdan sonra geçer bunların kalması kabus gibi birde yüzümdee
Firatlar mintirik Evet benim tikim var oynadım malesef 🙄 Yüzümde 2 defa çıktı ama oynamadım maya maskesi yaptım kurutuyor o benm ergenlikten beri her cıktıgında yapıyorum