Kızlar 28.haftamdayım bebeğim baş aşağı duruyor 23den beri vajinamda hissediyorum hareketlerini çıkacak gibi rahim ağzımda 3 cm e düşmüş birde 2 hafta önden gidiyor gelişimi doktor ağırlık baskı yapıyor dedi evde yatış verdi yani suyuda bolmuş doktorum döner dedi ama dönmüyor bi türlü çocuğum yerleşti oraya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Daha iki ayım var böyle yatıcam hep galiba mecburen bi sakatlık çıkıcak diye korkuyorum vurdukça suyum patlıcak gibi allah korusun 😢😢 böyle olup düzelen varmı