mrs_elisah Naciyeylmz oioi aldım. Çok kullanışlı. Yemekten sonra çıkarıyorum hemen bulaşık süngeriyle yıkıyorum oh mis. Diğerlerinin kuruması uzun sürüyor
Aag06 Biz onluk kullandigimiz halde heryer batiyor pes ettim onluk kullanmiyorum ust degidtiriyorum direk
mrs_elisah Aag06 bizimde aynı kollar batıyor ön kısım temiz kalıyor aslında aktivite önlükleei gibi olanlar var kolları uzun lastikli. Onlar daha iyi