Polenpolen52 meltemmkpln ya çok guzele benzıyordu bende bıraz once sayfada gordum , tekrar sayfayı bulamıyorum
Aycan051415 meltemmkpln ben aldim bi kaç ay oncede gelmişti o zaman kaçırmadan almıştım bnce çok güzel fiyatına göreve uygun o oyuncakları çok dandirik ama olsun yani canını acitcak yapısı yok eline verinceye guzelcede oynayabilir
MucizeAnne_ O benim en büyük kurtaricim oldu evin icerisinde heryere götürüp işimi yapıyordum vallaha
aryasmommy meltemmkpln ben geçen geldiğinde almıştım çok işime yarıyacağını düşünüyorum henüz bebeğim doğmadığı için kullanamadım.
Busrabusra33 Oyun halisi da gelecekmiş alan var mı nasıl alsam mı acaba kararsızım kullanan var mı memnunmuu
elifinilki27 Busrabusra33 Oyun halısı aldık ben beğendim güzel ama çok uzun süre kullanamaz oyuncakları da var iş yaparken çocuğun ilgisini çeker oynar falan
Serapcemre Busrabusra33 ben arkadaştan aldım aynısını iki aylıktan beş aylıga kadr kullandım güzeldi:)
Eceguldemir55 Busrabusra33 ben ikinci el aldım onu 28 TL ye ve kocaman. Büyük oğlum çok severdi ama onunkini başkasına vermiştim kardeşi de sever ana kucağında hareketlenince yerde oyalanmasi için iyi oluyor
meltemmkpln İnşallah memnun kalırız ya ben biraz tereddüt ediyorum ama hiç uzun süre kullanan yokmu acaba
yasemiinorhn meltemmkpln arkadaşım aldı şık duruyor ve çok memnun bende almayı düşünüyorum hayırlısıyla