Kizlar merhaba . Gebelikte düşük tansiyon yaşayan varmı . Aşırı baş dönmesi göz kararması var . Halsizlik cokuyo kalkamiyorum .
Tansiyonu ölçtüm 11/5 çıktı . Sonra tuzlu şeyler yedim bekledim bu seferde 10/6 çıktı . Hala halsizlk başımın icinde basınç var gibi . Sizde de oluyor mu ?