Kızlar merhaba dün sezeryan oldum ama hala sütüm gelmiyor böyle şeffaf bir sıvı geliyor sadece göğüslerim den beyaza dönmedi bebeğim bazen emiyor ama akıp akmadığını aksa bile yeterli olduğunu bile anlayamıyorum.dün akşam şekeri düşük çıktı mama takviyesi 3 saaatte dedi doktor yoksa yatıya kadar gider dedi 2 saatte bir emzir 3 saatte bir mama dedi ama annem yanımda mama vermek istemiyor ikidebir emzir diyor ya bebek alışıyor biberona birde memeyide çekiyor mama gibi gelmiyor diye memeyide istemiyor artık pompa aldım bugün hemşire gelmiş diyor emzir biberondan böyle e nasıl mama vericem sinirlerim yıprandı ya vallahi bana tavsiyesi olan var mı bebeğin mememi emmesi sütümün gelmesi için doyması için Allah rızası için yardım