Merve_KOPUK normal doğumu ebeler yaptırıyor. Genel olarak personeller çok iyi . Sadece gittiğimde bir kadın vardı doğumhanede o kadın biraz gıcıktı ama onunda vardiyasının sonuydu bidaha görmedim😅 sonrası hepsi çok iyi çok güzel ilgilendikleri. Anne bebek dostu hastane olduğu için bir günde 3 kere bebeği emzirmeye öğretmeye geldiler.