Ebrbre Güzel artmış 🌸 ben de 39 ile öğrendim. 123 oldu sonra 2 günde bir beta kontrol ettim hep arttı derken keseyi gördük şükür. Benim de kanamam oldu hala lekelenmelerim var. Yerleşme kanamasıdır dedi doktor sonrasında ama keseyi görene dek tedirgin olduk tabi ki. Siz yine de doktora gidin muhakkak ben öğrenmemden itibaren doktorumla iletişime geçtim ve ilaç kullanmaya başladım. Hatta kanamam olunca iğne verdi doktor acilde onu yaptırdım.