iremss Derinada sürekli böyleyse yüksk ama ben bu değerler acile gitmiştim 14 ve üstü yüksek demişlerdi bana
Elifgoktug1 Derinada 14.9 olursa acile gidin ilk gebelikten kalma tansiyon hastasıyım 2. Gebeligim doktor böyle söyledi 14.9 ve üstü sıkıntıymış
seraygunel Bende 36. Haftadayım 2 gündür tansiyonum yüksek şuanda 13.8 e 9.0 çıktı doktorum 13.9u geçerse haber ver demişti takip edin sürekli olarak.