Naciyeylmz ben de çok aradım en son Ayrem korsede karar kıldım, hem korsesini aldım hrm de rahim toparlayıcısını. Bu gün 2ci haftam doldu sezeryanımdan. 2gündür rahim toparlayıcıyı kullanıyorum, önceden dikişimi acıtır diye denemedim.şimdilik tok tutması acıtmaması hoşuma gitti.İnşa Allah temelli göbeğimi geri toplar