ArelinAnnesi01 Hawwa bende sendenim canım malesef ne yapsam geçmiyor. Dr antibiyotik verdi gene bana mısın demiyor 😏😏
Deletedmom154 Hawwa sarımsağı ezip sütle kaynatıp için sarımsağı da yutun.½ gün tekrarladim geçti ama ilk iciste faydasını gördüm ben
Gamze23_65 Hawwa bende çok fena öksürük krizine giriyordum o kadar fazlaydı ki doktorum dikkat et açılman olabilir dedi bana bitkisel içerikli bemides adında bir ilaç ve keçi boynuzu pekmezi önerdi kullandım 2 güne geçti
Zeynep0806 Hawwa 2 hafta uyumadığımı biliyorum öksürmekten doktoruma danıştım bitkisel olan eczane satılan ilaç alabilirsin dedi ben kozalak şurubu içtim sabah aç karnına bir kaşık etkisini hemen gösterdi gece öksürük olduğunda da aç karnına içip öyle uykuya dalıyordum şuan 27. Haftadayım öksürük kalmadı çok şükür
Hawwa ArelinAnnesi01 Bende gittim serum yaptilar. Bide bu anntibiyotigi yazdi. Hava takmiyoruz hamilelere dedi film çekemiyoruz dedi. Bi ilaç verdi gonderdi iste
ArelinAnnesi01 Hawwa Largopen 5oo mg tablet bunu yazmış bana da Bizim burdaki eczane tanıdık sorup alıyorum nolur nolmaz diye hamilelere veriliyor dedi . Yazın ama buhar verdiler 🙄 valla bunlar keyfine göre hareket ediyor demekki
Aysegul9225 Bende de oldu aynısı göğüs hastalıklarına gittim soguk algınlığı astımı tetiklemiş krize girmişsin dedi bir astım ilacı birde balgam söktürücü toz yazdı suda eriyen öyle geçti onun haricinde yaptığım hiçbir dogal tedavi sonuç vermedi
Pati Hawwa kantoron yağı için öksürüğe iyi geliyor.Ya da az birbtereyağını kızdırıp eritin üzerine pekmez dokun ılıkken için o da iyi gelir.
Esila1Rabia2 Pati kantaron yağını nasıl içelim herhangi bir işlem gerekiyor mu? Birde ölçüsü nedir? Şuan öksürmekten karnım ağrıyor 31 haftalık oldum nerdeyse herşeyi denedim ama yok kesilmiyor
Deletedmom154 Esila1Rabia2 ben sarımsağı ezip sütle kaynatıp için sarımsağı yutuyorum faydasini gördüm 1 veya 2 gün devamını getirin faydasını görürsünüz
poncikveannesii Esila1Rabia2 sarımsaklı sütü mutlaka dene etkisini ilk günden gösteriyor ben iki kişilk yapyprdum yarım çay barrağnda beş tane felan sarımsağı doğryp koyuyordum kaynaynca iki bardak süt bir çay kaşığının yarısı kadar zencefilde ekliyordum kayntp ılık olunca içiyordum inanın etkisini hemen gösteriyor 3.gün kesti öksrğümğ ben covidliyken yaptım sadece hafif kıcık var arada 3 gün yaptım kesti artık sancım başlamıştı öksrkten
Fatosylmz27 Esila1Rabia2 Ayn bnde 8 gubdr mahvoldum oksurukten ne yapsam geçmiyor denenedigim kalmadi