Minigin_annesi0 Ben yılbaşında evde tek başınayı koyarlar diye çok bekledim ama koymadılar çocukluğumdan beri çok severim 😂 Oses Türkiye izliyoruz belki bizde bi film açarız ama ne açarız bilmiyorum
ressamistanne Fsm film değil dizi çoook yazarım ama bence bugune özel- the terminal - müthiş künt bir filmdir