Polenpolen52 ya ben daha 18 haftalıgım gobegımde azıcık çıktı, bu iç karın dedıklerı şey dogrumu sankı iç karnım çok buyukmus gıbı oyle yuk hıssedıyorumki , otururken nasıl oturmak gerek bılen varmı koltuktan kalkarken yuvarlansam yeri 🤣🤣 daha 52 kıloyım bide
Hilalkhrmn417 Polenpolen52 yastıklarla yasamayi öğrenin benim 6 ayım bugun itibariyle bitti.. uyurken bile sirt üstü yatmamayi ve yastiklardan destek almayı önerdi doktorum.. uzanma pozisyonu hep ters oturma da kasığıma sancı girmeye basladi artık sizde de olan var mi bu şekilde daha bu hafta başı itibariyle olmaya başladı..
MerveNur- Polenpolen52 36 haftalığız sırtımda yastıkla yaşıyorum 😂 yastıksız oturmam koltukta belimi acayip rahatlatıyor
Kubrailkan Benimde göbeğim yok ama sanki varmıs gibi hareketlerim çünkü belime vs vuruyor yani biağırlık var ben hissediyorum dışarda yok 😅😅🙊
Minigin_annesi0 Oturma bacım yat 😂😂 evde yatış pozisyonundayım dün görümceme gittik iki saat zor oturdum eve gidip yatsaydım dedim😂
MerveNur- Polenpolen52 koltukta geri yaslanırken arkanda yastık olmasından bahsediyorum 😊öne yakın olduğun için kalkmak da kolay oluyor. Bir de ayaklarını uzatacak bi puf vs varsa süper 😂