Asdfjsjdkks Hanımlar vajinamda normalde baskı oluyordu dr normal demişti ama şu an felaket sancı var vajinamda baskı sanki her an bebek çıkacakmış gibi. 35 hafta 5 günlüğüm normal midir bu durum??
Asdfjsjdkks Kubragnydn benim 2. Gebeliğim bebek öndende gidiyor dr aşağıda demişti 1 sene önce sezeryan oldum. Yine sezeryan olucak mecbur ama sancı gelirse diye korkuyOrum