Kızlar sol kasığımda sürekli ağri var. Hamile kaldigimda sol kasık ağrısindan hastaneye gitmistim o zaman öğrenmiştim. Şimdi de bir kaç aydır sürekli oluyor. Doktor yumurtaliklarinda vs bakti birsey yok dedi. Yaşayan var mi. Bu ay da hamile olabilirim diye dusunuyordum ama adetime 1p gun varken beta bakildi çıkmadi. Hamilelik de yok adetime de daha baya var ben anlamadim. Hamilelik varsa adet olmazsam bir daha kan vericem.