Kalp çarpıntım çok kızlar nefesim kesiliyor o an ölecek gibi hissediyorum bugün anneme gittim orada da aynı oldum annem korktu normal isteme sakın sezeryan ol dedi doktorumla konuşacağım geçen ayki kontrolde bu ay fazla kilo almışsın dedi ona bağladı ama bu ay çok dikkat ettim yememe haftaya konuşacağım ama sizin fikrinizi merak ediyorum korkulması gerekn bir durum mu