21_ilknur_ Hanımlar sizce normal doğum dışında hangi doğumu gerçekleştirdiniz yada hangisini önerirsiniz acaba
Happy_001 21_ilknur_ bn sezaryan oldum tamamen uyudum rahattı bı ayagı kalkmak sorun oldu canım cok yandı ama 2gun topar landım