ZGamze Bende bu totemi denemek istedim 39+5 bu geceden sonra yalnız 1 günnnnnn😅😅😅 ama bende tık yok eğer pazartesiye gelmezse pazartesi ya suni sancılı yada sezeryan inşallah bu gece 12 den sonra doğuma giderim dua edin kızlar 🤲🙏🙆🏼♀️😅😅😅🤗
Sultanesat ZGamze eşinle korunmasız ilişkiye gir 😂😂😂 3 gün sonra doğurdum ve 40+5 te şükür geldi bebeğim. Bide bebeğin zamanini bekliyordjr
Afk_kms ZGamze bende aynı duayı ediyorum iş bile yaptim bugün gelsin die ikimiz içinde Allah’ım sağ sağlim doğuralım diyeyim o zaman 😂🤩
Seferii Bende beklemedeyim evim büyük yerleri elimle siliyorum açilmam olsun diye gelmeyince gelmiyor 😂40+5iz