Haticeey Tecrübeli anneler 1 aylık kızım var bebeğim kolik bebek zorlu süreçten geçiyoruz sürekli ağlıyor bi anda çığırıyor az önce bezinde hafif bulanık kan gelmişti beslenmeside iyi gayet niye öyle oluyor yardımcı olursanız sevinirim
2bebe1gebe Haticeey kakasindami idrarindami benim ilk bebegim 6 aylikken yasamistim idrarda vardi cok hafif doktora goturmustum kum dediler antibiyotk verip bi bolume yonlendirdiler ama o bolume 15 gun anra randevu buldugumda doktor dusurmus yada hic yoktu dedi bence doktora goturun 2. Bebegim 3 ay kolikti ama boyle bisi yasamadim
Haticeey 2bebe1gebe idrarında canım evet götürecem doktora bide idrarını bikaç gündür dolu dolu yapmıyor