minik4550 midem akşam olunca bulantı ve yanma oluyor esim eczaneden gaviscon almis doktor başka bisey vermişti ama eczacı bunu vermiş içeriği aynı demiş nasil kullanılıyor bi zarari olurmu
yumer123 minik4550 ben kullanıyorum canım bi sakıncası yok çok da ise yarıyor 🌸 Ben gece kullanıyorum sadece 6 saatte bjr demisti eczaneci bana
Papatya2768 minik4550 bana da doktorum verdi günde en fazla 5 kere içebilirsin demişti bende yanınca 2-3 kere içiyorum yine de baya iyi geliyor rahatlatıyor
Zehraaaaaaaaaaa minik4550 benmde doktorum vermişti ama benm ilaçlara karşı bi fobim var asla içemiyorum 😀 onu içince de midem bulandı içmedim
Kbra41 minik4550 bende kullanıyorum canım doktorum gaviscon kullanabilirsin dedi. Her zaman kullanmıyorum arada bir artık dayanılmayacak duruma geldiğinde kullanıyorum çok rahatlatıyor.
Burcu1985 Bende kullaniyorum doktorum verdi gunde 4 kez ictigim bile oluyo mide yanması cok zorlu geciyor