Merhaba anneler benim 25 haftalık hamileyim. İlk hamileligik ve tecrübesizim de . Dolabın çekmecesini iterken karnıma batti.Ama şöyle aşırı da değil sertte değil. Biraz acıdi hemen geçti acı ağrı da hissetmiyorum . Ama yine de danışmak istedim herhangi bir sıkıntı olur mu acaba 3 gün sonra randevum var doktorada danisacagim önce size sormak istedim. Lütfen bilginiz varsa yardımcı olur musunuz 🙏