Ebrbre Kızlar adet günüme 2 gün var ara ara adet olacal gibi sancımda oluyordu beta hcg ilk 22.31 sonra 70.82 çıktı tuvalete gidince biraz önce çok hafif kahve leke gördüm bidaha sildim tekrar gelmedi sizce ne oluyor korkuyorum 🥺
Serapcemre Ebrbre canm ya yerleşme kanamasıdır bir daha olmazsa korkma ama için rahat edicekse git ben hamıleymişim bilmıyordum bir gün sürdü benm de daha cok yeni zaten
[silindi] Ebrbre bu kadar erken kanama genelde implatasyon yani yerleşme kanaması oluyo merak etmeyin ama yine doktora sormakta fayda var
Ebrbre Serapcemre Aynen canım hamileyim biliyorum ama korktum reglime 2 gün var daha ara arada sancı olunca bide çok ayakta kaldım ondanda olmuş olabilir mi acaba 🥺
Aslanmom1 Ebrbre adete 3 gün kala ve 1 gün kala bendende o şekilde lekelenme şeklinde geldi canım yerleşme kanamasıydı.