İyi akşamlar kızlar,
38+4 hamileyim.Bugün doktor kontrolüm vardı şu ana kadar hersey normal doğum yolundaydı ancak bugün doktor kontrolünde bebeğin boynuna 3 tur kordon dolandığını öğrendik.Sezeryan olmak istemiyorum biraz da korku var açıkçası doktorum da sezeryan yanlısı biraz bekleyelim bakalım biraz daha zaman var dedi.
Moralim bozuldu benim de böyle durumda olup da normal doğum yapan ya da bilgisi olan varsa öğrenmek isterim pek riske de atmak istemiyorum kafam çok karıştı.🤦🏻♀️