Arkadaşlar merhaba , öncelikle mutlu yıllar hepinize 27+3 günlük gebeyim kan testi vermiştim saglık ocağın da kan değerim düşük çıkmış doktor kan ilacını düzenli kullan dedi Ama ben bu zamana kadar sadece folit asiT kullandım başka Bir ilaç kullanmadım doktor da neden yazmadı doktorun dedi ,bana kan ilacı yazdı ben ise kendi doktoruma sordum o da damardan kan serumu vermemiz lazım dedi yani nasıl bir şey başına gelen var mı ? Canım sıkıldı bir anda bu zamana kadar hiç bahsetmedi kan ilacından sizce normal mı bu durum