Maviss67 Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim bugün kasık ve karın ağrısı için acile gittim idrar alındı enfeksiyon çıkmadı ultrasonla baktı bi sorun görünmüyor ama ilaç yazıcam dedi belli bir süre ayağa kalkmak yok dedi reçetesine baktım düşük tehdidi falan yazıyor nette de adet söktürücü falan yazıyor açıkçası ikilemde kaldim hamile olup bu ilacı kullanan var mı içmeli miyim??
SayeMom Maviss67 ben kullandım 10.haftamda kahverengi lekelenmem olmuştu düşük engelleyici güzel bir hap günü gününe kullan
Maryk Maviss67 Bende kullanıyorum canım,11.haftada kanamam olunca verdi doktor,bebeğin tutunması için veriyorlar genelde içmeye başladığımdan beri kanamam felan hiç olmadı çok şükür,düzenli kullan inş sıkıntısız bir gebelik geçirirsin 😇