Sametnida Yarenunl o kadar rahat gecen bi hamileliğim vardıki bu gun baslayan kaburga agrisi dışında 😔
Yarenunl Sametnida artık keşke doğsa nst de sancım da çıkmıyor hiç 41e kdar yolu var dedi bugün doktor nasıl zaman geçicek ya😒😒