Malesef yolun başında bir gebelik olmasına rağmen aklımda bir çok soru var en önemlisi de doğum sonrası mutlaka birine ihtiyaç duyuluyormu? Benim bakacak kimsem yok annem çalışıyor , kayınvalidem hasta bakmayı becerebilen biri değil malesef kendi önceliğidir her zaman yani eşiyle tek idare edebilen oldumu illa biri olmalımı ?