Şunu bilin ki siz okuyacak insanları asla üzmek değil amacım. Ne çok diledim hamile kalabilmeyi okadar çok kafama takıyor ağlayıp üzülüyordum ki neden hamile kalamıyorum diye beni benim gibi olanlar anlar bu konuda. (Doktora görünmüş kafana takmayacaksın demişti.) Öyle güzel bir RABBİMİZ var ki hiç ummadığım anda öğrendik hamileliği.. Ay olarak 6.Ayın bitmesine yakın 7.Aydan gün almaya başlayacaktım ve tansiyon çıktı bende. Tansiyon ilâcına başlamıştım. Sonra 2hafta geçmeden hastaneye yatırıldım gözetim altında tutuldum. Bebeğimi ne kadar karnımda tutarsam okadar iyi deyip dayanmaya çalıştım ne yazık ki 5 gün sonra fenalaştım acilen sezeryana aldılar beni bebeğim 560 gram olarak doğdu. 25gün oldu doğum yapalı..Canım yavrum benim minicik doğdu minicik.. Küveze alındı yavrum ona süt sağıp gönderiyor bolca dualar ediyordum. Sütüm çok çok azdı fakat yine de azda olsa gitsin yavruma diyordum. 1 hafta dayanabildi ve kızım melek oldu sonra bal kızım benim.🥺😔 Çok zor bir durum RABBiM kimseye yaşatmasın inşALLAH ALLAH’tan ve duadan başka sığınağım yok 😔 sizlerden de ALLAH rızası için dua istiyorum. İNŞALLAH kaderimizde çoluk çocuğa karışmak vardır İNŞALLAH çocuk sahibi oluruz sağlıklı çocuklar doğurmak bakmak büyatsat nasip olsun İNŞALLAH ALLAH in izni ile amin ecmain 🤲🏻 RABBiM dileyen herkese aratmadan nasip etsin İNŞALLAH amin 🤲🏻😔