Deletedmom_33 anneyimmm42 Evet pozitif çıkınca düşük önleyici olarak yaptırdım. Sonrasında 6.hafta lekelenme olduğu zaman 2-3 kez.daha kullandım. 3.de günlük progestan iğneye geçtik günlük 100 mg olarak
Deletedmom_33 anneyimmm42 hayır sade vurulan yerde ağrı, sertleşme oluyordu. Vurulduktan sonra kolonyalı pamuk veya eşofman dışından ovaliyordum ağrısı hafifliyordu