Elfsngr 2 doz aşınız var korkmayın çok ağır geçirmeyeceksinizdir. Meyve, sebze kuruyemiş bunları bol bol tüketin. Sarımsağı her yemeğinizde kullanın. Mideniz bulana bile tat koku gitse bile bebeğiniz için kendinizi zorlayın ve yemekten kesilmeyin. Ben böylelikle atlattım ve bebeğime çok şükür hiçbir şey olmadı. Bebeğinizle konuşun. En büyük destekçiniz şu anda o ❤️