Bebgim12 Arkadaslar is yapiyormuydunuz evde ben hemen yoruluyorum. Bebegime bisey olacak diye korkuyorum .benimle ayni haftada olanlar nasil durumdalar ?
annesinin_beybisi Bebgim12 ben henüz 4+2yim ama 2 düşüğüm var o yüzden çok tedirginim. evde mecburen iş yapıyorum sadece sobayi eşim yakıyor onun dışında pek birseyden anlamıyor mecburen ben yapıorum. bir iş yapıp dinleniyorum zaten genelde belim ağrıyor karnım agriyo iş yapınca ama senin artık 8 haftalık olmuş iş yapmakla birşey olacağını zannetmem benim daha şuan tam tutunma zamanları henüz keseyi bile gormedik ondan endisem
Enfar35 8haftalık hamileyim.Bulantıdan ve buzdolabi kokusundan tiksindigimden yemek yapmakta dahi zorlanıyorum.Temizlik konusunda eşim yardımcı oluyor ancak. Bütün gün dinleniyorum genel olarak. Tek tesellim 3. Ayda daha iyi olacağımı düşünmek